MobileSheets Forums

Full Version: MobileSheet Pro installeren op Laptop windows 10
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hallo mensen, wie kan mij helpen ???

Aangezien ik de Engelse taal niet machtig ben doe ik deze vraag in het Nederlands.

Op mijn IPad heb ik het programma MobileSheet Pro geïnstalleerd en betaald.
Ik heb begrepen dat ik dan ook op andere apparaten dit programma kan installeren.
Dat lukt op mijn tweede IPad was dat geen probleem.

Maar nu wil ik het ook op mijn laptop installeren, maar helaas dat lukt niet !!! 

Op mijn laptop en ook op mijn IPad ben ik met de zelfde gebruikersnaam ingelogd,
toch geeft hij mij op mijn laptop alleen een koop versie.

met vriendelijke groeten heha
Hallo,

Ik gebruik Google Translate om te reageren, dus ik hoop dat wat ik schrijf logisch is. MobileSheetsPro werkt alleen op Android-tablets of op machines met Windows 10. Als u de Windows 10-versie wilt gebruiken, is hiervoor een afzonderlijke aankoop via de Microsoft Store vereist. De Google Play-versie is alleen voor Android. Is uw laptop een Windows 10-apparaat?

Mike
Mike, you noticed he wrote he installed MSP on an IPad (two actually if I understood correctly), didn't you? I don't think we're talking about your app if I didn't miss an IOS release (or if heha calls his Android or W10 tablet "Ipad").
I read it as "he had installed MSP on his ipads but also wanted to install it on his laptop". I'm assuming he would need to buy a Win10 version to achieve that (but I could be wrong!)



Geoff
(07-05-2018, 03:05 AM)Geoff Bacon Wrote: [ -> ]I read it as "he had installed MSP on his ipads but also wanted to install it on his laptop". I'm assuming he would need to buy a Win10 version to achieve that (but I could be wrong!)



Geoff

My point is you can't install MSP on an iPad because there is no iOS version. Either OP is very inexperienced and calling all tablets iPad's regardless of OS or he is in the wrong place.
@BRX
Good spot - I'll let Mike sort him out!

Geoff
(07-05-2018, 07:41 AM)Geoff Bacon Wrote: [ -> ]@BRX
Good spot - I'll let Mike sort him out!

Geoff

Or one of our Dutch contributors.
(07-05-2018, 01:51 AM)Zuberman Wrote: [ -> ]Hallo,

Ik gebruik Google Translate om te reageren, dus ik hoop dat wat ik schrijf logisch is. MobileSheetsPro werkt alleen op Android-tablets of op machines met Windows 10. Als u de Windows 10-versie wilt gebruiken, is hiervoor een afzonderlijke aankoop via de Microsoft Store vereist. De Google Play-versie is alleen voor Android. Is uw laptop een Windows 10-apparaat?

Mike

Hallo Mike,
Bedankt voor je reactie.
Ja ik heb Windows 10 geïnstalleerd op mijn laptop.
Groetjes Henk
(07-05-2018, 01:51 AM)Zuberman Wrote: [ -> ]Hallo,

Ik gebruik Google Translate om te reageren, dus ik hoop dat wat ik schrijf logisch is. MobileSheetsPro werkt alleen op Android-tablets of op machines met Windows 10. Als u de Windows 10-versie wilt gebruiken, is hiervoor een afzonderlijke aankoop via de Microsoft Store vereist. De Google Play-versie is alleen voor Android. Is uw laptop een Windows 10-apparaat?

Mike

Hallo Zuberman.t voor je reactie
Ja, op mijn laptop is Windows 10 geïnstalleerd.
En als ik naar mijn "Store"ga om het
Welk type tablet gebruik je? U zei dat u een iPad gebruikt, maar MobileSheets is niet beschikbaar voor een iPad. Gebruikt u een Windows 10-tablet of een Android-tablet? Van welke winkel heb je gekocht? Als u eerder via de Microsoft Store hebt gekocht, heeft u dan dezelfde e-mail gebruikt om u aan te melden bij die winkel op uw laptop? Als dat zo is en u wilt nog steeds dat u de applicatie koopt, dan moet u contact opnemen met Microsoft, omdat ik daar geen controle over heb.

Mike
Hallo mensen
Ik ben weer terug van weggeweest.

Op mijn Samsung tablet heb ik Mobilesheet betaald en geïnstalleerd en ook heb ik daar geen problemen mee
Ook op mijn telefoon het ik dit programma geïnstalleerd en ook geen probleem.

Maar ik wil het op mijn laptop met Windows 10 installeren en dat kan blijkbaar alleen als ik een nieuwe versie aankoop.

Ik gebruik op alle drie in de apparaten mijn zelfde inlog gegevens.

Zie de bijlage die ik eerder gekoppeld heb.

Met vriendelijke groeten
heha
The Windows 10 version of MobileSheets does require a separate purchase. This is partially due to the fact that it's managed by a different company (Microsoft vs Google) and partially to fund development for each independent version. I have nearly twice as much work now as each version requires OS specific implementations and has to be tested independently.

Mike
(07-22-2018, 08:09 PM)heha Wrote: [ -> ]Maar ik wil het op mijn laptop met Windows 10 installeren en dat kan blijkbaar alleen als ik een nieuwe versie aankoop.

Hallo Heha.

Dat heb je helemaal correct begrepen. 

Je hebt naar ik begrijp een Android licentie aangekocht op een Android toestel (je Samsung tablet). En door die ene aankoop (met die ene licentie dus) kan je de software gratis ook nog eens op verschillende andere ANDROID toestellen installeren (een 10 tal andere toestellen zelfs)

Om de software echter te installeren op een Windows 10 toestel, moet je inderdaad een Windows 10 licentie aanschaffen. Dit is mede omdat je van een ander bedrijf toestemming moet krijgen om te installeren (Microsoft op een Windows toestel tegenover Google op een Android toestel). Maar bovendien is het een volledig andere toepassing die Zubersoft heeft moeten bouwen. Beide versies van Mobilesheets, mogen dan wel zo goed als identieke functionaliteit hebben. Het zijn technisch twee totaal verschillende programma's. Die elk afzonderlijk zijn gebouwd en moeten worden onderhouden en getest. 
En elke versie (windows of Android) kan enkel draaien op zijn eigen operating system (windows of android)

Hopelijk helpt dit wat om het duidelijk te maken

mvg

Rudy