• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MobileSheet Pro installeren op Laptop windows 10
#13
(07-22-2018, 08:09 PM)heha Wrote: Maar ik wil het op mijn laptop met Windows 10 installeren en dat kan blijkbaar alleen als ik een nieuwe versie aankoop.

Hallo Heha.

Dat heb je helemaal correct begrepen. 

Je hebt naar ik begrijp een Android licentie aangekocht op een Android toestel (je Samsung tablet). En door die ene aankoop (met die ene licentie dus) kan je de software gratis ook nog eens op verschillende andere ANDROID toestellen installeren (een 10 tal andere toestellen zelfs)

Om de software echter te installeren op een Windows 10 toestel, moet je inderdaad een Windows 10 licentie aanschaffen. Dit is mede omdat je van een ander bedrijf toestemming moet krijgen om te installeren (Microsoft op een Windows toestel tegenover Google op een Android toestel). Maar bovendien is het een volledig andere toepassing die Zubersoft heeft moeten bouwen. Beide versies van Mobilesheets, mogen dan wel zo goed als identieke functionaliteit hebben. Het zijn technisch twee totaal verschillende programma's. Die elk afzonderlijk zijn gebouwd en moeten worden onderhouden en getest. 
En elke versie (windows of Android) kan enkel draaien op zijn eigen operating system (windows of android)

Hopelijk helpt dit wat om het duidelijk te maken

mvg

Rudy
_____________________________________________________
MSI Cubi 5 mini pc with IIyama prolite 24" touchscreen-Windows 11, HP Slate 17-Android 4.4.4, iPad Pro 12.9 gen2-iPadOs16
Yamaha Genos 1, Roland PK-6, Yamaha PSR SX900
Reply


Messages In This Thread
RE: MobileSheet Pro installeren op Laptop windows 10 - by Rey_a - 07-23-2018, 06:19 AM



Users browsing this thread:
2 Guest(s)


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.